WhyNotCONGRESS – WhyNotTRAVEL

Zespół
WhyNotCONGRESS

Katarzyna Domagała

Dyrektor ds. Rozwoju

Od ponad 20 lat związana jestem z rynkiem turystycznym. Swoje wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując u największych touroperatorów międzynarodowych w Polsce. Trzyletnia praca we Włoszech dała mi możliwość poznania niestandardowych sposobów obsługi Klienta oraz unikalnego podejścia do pracy z ludźmi.

Praca z Klientem, tworzenie ofert szytych na miarę, obsługa segmentu VIP oraz kontraktowanie hoteli, czarterów i foteli w liniach lotniczych pozwoliły mi na zdobycie umiejętności tworzenia innowacyjnych rozwiązań, reagowania na nietypowe sytuacje oraz rozwijanie zdolności analitycznego myślenia.

W swojej pracy nie powielam wzorców, a staram się tworzyć własne oraz zdobywam to, co nowe, jeszcze nie odkryte.

Przez ostatnie lata budowałam portfolio w obszarze organizacji międzynarodowych wyjazdów motywacyjnych i integracyjnych dla firm, korporacji i Klientów indywidualnych do najdalszych zakątków świata. Stworzyłam największą i unikatową ofertę wyjazdów w „direct marketingu” dla lekarzy na polskim rynku.

Ponad wszystko cenię sobie pracę zaangażowanego zespołu, profesjonalizm, determinację i odpowiedzialność za powierzone zadania oraz wyznaczenie kolejnych celów.

e-mail: katarzyna.domagala@whynottravel.pl
tel.: +48 577 778 344

katarzyna

Magdalena Kędzierska

Dyrektor ds. Projektów Kongresowych

Od 2012 roku jestem związana z branżą kongresową. W tym czasie wraz z zespołem zrealizowałam kilkaset kongresów i konferencji, w tym większą część o zasięgu międzynarodowym.

Stawiam na profesjonalizm i zaangażowanie. Uważam, że zgrany zespół, elastyczność i systematyczne wykonywanie powierzonych zadań są kluczem do powodzenia każdego projektu.

Oprócz bezpośredniego kontaktu z Klientami do moich obowiązków należy podtrzymywanie dobrych relacji z naszymi partnerami biznesowymi i podwykonawcami.

Odpowiadam za koordynowanie pracy zespołu i nadzór nad projektami, od planowania budżetów poprzez realizację, aż po sporządzenie końcowego rozliczenia.

Zadowolenie i słowa uznania od naszych Klientów oraz gości są dla mnie największą motywacją do podejmowania nowych wyzwań.

e-mail: magdalena.kedzierska@whynottravel.pl
tel.: +48 577 774 459

magdalena

Zuzanna Jędrych-Jarzyna

Specjalista ds. Kongresów i Konferencji

Moja historia z branżą kongresową rozpoczęła się w 2015 roku. Od początku mojej działalności, przy każdym projekcie, ściśle współpracuję z wykładowcami, gośćmi oraz uczestnikami indywidualnymi – zajmuję się wysyłką zaproszeń, zakupem biletów lotniczych, rezerwacją zakwaterowania oraz koordynacją transferów.

Ponadto specjalizuję się w redagowaniu treści na strony www wydarzeń oraz do materiałów drukowanych, a także tworzeniem stron www i formularzy rejestracji.

Możliwość poznawania nowych osób i ciekawych miejsc sprawia, że praca w branży kongresowej daje mi dużo satysfakcji na polu zawodowym.

e-mail: zuzanna.jedrych@whynottravel.pl
tel.: +48 884 866 663

_B0A7234-jedrych-jarzyna-zuzanna-whynottravel

Anita Bala

Specjalista ds. Kongresów i Konferencji

Z realizacją kongresów medycznych związana jestem od 2014 roku, moje wcześniejsze doświadczenie to organizacja eventów, imprez integracyjnych oraz konferencji.

Uczestniczę w realizacji projektu od jego pierwszych przygotowań. Współpraca i negocjacje z partnerami, wybór miejsca na potrzeby wydarzenia, organizacja imprez towarzyszących to moje kluczowe zadania. Zajmuję się również tworzeniem stron internetowych oraz formularzy rejestracyjnych.

W swoich działaniach najbardziej lubię zróżnicowanie – każdy projekt jest inny i wymaga indywidualnego podejścia.

Zrealizowane kongresy sprawiają, że jestem bogatsza w doświadczenia i dają mi niesamowitą energię do dalszego działania!

e-mail: anita.bala@whynottravel.pl
tel.: +48 577 455 556

anita

Adam Krawczyk

Młodszy specjalista ds. Kongresów i Konferencji

Jestem absolwentem Zarządzania na Politechnice Warszawskiej. Posiadam doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej oraz w obsłudze klienta. Kontakt z ludźmi oraz pomoc w realizacji ich celów jest czymś, co sprawia mi dużo przyjemności. Właśnie dlatego organizacja kongresów i konferencji wywarła na mnie tak pozytywne wrażenie, że zapragnąłem poszerzać i rozwijać swoją wiedzę i umiejętności właśnie w tym kierunku. Już od pierwszych zrealizowanych konferencji w 2023 roku wiedziałem, że jest to praca dla mnie i że z pomocą niezwykle doświadczonego zespołu WhyNotCongress jestem w stanie szybko i skutecznie poznać tajniki tego dynamicznego i pełnego wyzwań rynku.
W mojej pracy odpowiadam głównie za kontakt z klientami indywidualnymi. Jestem odpowiedzialny za przedstawianie im ofert, dotyczących uczestnictwa w organizowanych przez naszą firmę wydarzeniach, dokonywanie rejestracji oraz pilnowanie, aby dotrzymywali oni wyznaczonych terminów płatności.
Realizacja konferencji oraz zadowolenie organizatorów z dostarczonych przez naszą firmę usług daje mi niezwykłą satysfakcje i chęć do dalszego działania.

Email: adam.krawczyk@whynottravel.pl
Tel: +48 792 463 333

adam

Michał Tabor

Specjalizuję się w tworzeniu witryn internetowych dla wydarzeń takich jak kongresy, konferencje i webinary, gdzie priorytetem jest dla mnie łączenie estetycznego uroku z funkcjonalnością. Dążę do tego, aby każda strona, którą projektuję, była nie tylko wizualnie przyciągająca, ale także intuicyjna w obsłudze, umożliwiając łatwy dostęp do informacji i interaktywnych elementów. W mojej pracy skupiam się na zrozumieniu potrzeb organizatorów i uczestników, co pozwala mi dostosować projekt do ich oczekiwań, zapewniając zarówno estetyczną spójność, jak i funkcjonalność. Moim celem jest tworzenie stron, które są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale przede wszystkim użytkowe i przyjazne dla odwiedzających, co uważam za klucz do sukcesu każdego wydarzenia online.

Zapewniam również wsparcie w obsłudze aplikacji mobilnych używanych na wydarzeniach. Koncentruję się na zapewnieniu, że aplikacje te działają bezproblemowo, wspierając zarówno uczestników, jak i organizatorów w łatwym dostępie do informacji i funkcji wydarzenia. Oferuję także wszechstronne wsparcie techniczne, zapewniając, że wszelkie kwestie technologiczne napotkane podczas wydarzenia. Uczestnicy i organizatorzy mogą cieszyć się płynnym przebiegiem, ponieważ zapewniam ciągłość działania aplikacji mobilnych i innych narzędzi cyfrowych.